Odebírejte newsletter a získejte 10% slevu na první nákup!

Vrácení zboží a reklamace

Pro zahájení procesu reklamace nebo vracení zboží je nezbytné, aby jste nám nejprve poslali e-mail s podrobnostmi o problému na adresu info@shinyjewelry.cz. Pote vyčkejte na reakci naší zákaznické podpory, která vás bude kontaktovat s dalšími instrukcemi, jak postupovat v reklamačním procesu. Reagujeme do dvou pracovních dnů prostřednictvím e-mailu.

Standardní proces vracení zboží zahrnuje:

  1. Pokud je to možné, vraťte zboží v původním obalu. Pokud to není možné, zboží pečlivě zabalte.
  2. Vyberte nejlevnější způsob dopravy. V případě volby dražšího způsobu dopravy, vrátíme vám jenom částku za nejlevnější způsob dopravy.
  3. Po potvrzení přijetí reklamace máte 14 dnů na odeslání balíku.
  4. Po přijetí a kontrole vráceného zboží vám vrátíme částku za zboží a náklady na nejlevnější způsob dopravy na váš bankovní účet do 14 dnů od doručení balíku k nám.

Doručovací adresa pro zaslání balíku:

Shiny Jewelry s.r.o.

Jičínská 226/17
130 00 Praha
Česká republika
info@shinyjewelry.cz
+420 777 527 551